המערכת מתעדכנת נא להמתין בסבלנות

רגיל

עם כל הלימודים, והשינויים, והרדיו, הופעות רבות לבד, הופעות רבות עם אלון אהובי על האקורדיאון (הקלטות של פרויקט שירי בירובידג'אן יבואו בקרוב. מבטיחה!) לא מצאתי זמן לעדכן כאן כמעט בכלל, מלבד מדי פעם לספר בצד משמאל על ההופעות (וגם זה לא תמיד).

אני ממש מצטערת!

אני חושבת על עדכון הממשק כדי שיהיה יותר נוח לעדכן אותו. בינתיים, אתם מזומנים לעקוב אחריי באינסטגרם – ההתמכרות החדשה שלי המשלבת בין עברי כצלמת לעברי הפחות רחוק כמכורה לרשתות חברתיות ולהווה שלי כבעלת סמארטפון (מזל טוב) שם המשתמש שלי הוא SHZEC (כמו ביוטיוב).

כתיבת תגובה

