אם אין לחם שיאכלו עוגות

רגיל

גבירותיי ורבותיי!
העדכונים האחרונים בנושא ההקלטות אינם רבים אבל חשובים –
סיימנו (חוץ מכלי אחד) להקליט את חלק הבוסה של "אולד הביטס" בביצועו של הפרקשניסט הנפלא עידן K,
ומחר אני נוסעת לת"א להקליט הופעות אורח סודיות ומרגשות!

כמנהג הצרפתים (אם אין לחם וגו') חשבתי שאם אין הרבה עדכונים בנושא הדיסק, לפחות עליי לעדכנכם בנושא ההופעות. ובכן – שבוע הופעות עמוס במיוחד עומד בפנינו ואתם מוזמנים מאד. בנוסף – מצאתי שם ללהקה!! הרשו לי, אם כן, לצטט מהמכתב שכתבתי לרשימת התפוצה שלי..
(אם אתם רוצים להצטרף אליה, אנא כתבו לי כאן בתגובות, כתובת המייל שלכם תיחשף רק בפניי!)

*
חברים אהובים!
שוב, וכמו הרבה פעמים בחיים – הכל קורה בבת אחת.

בשבוע הבא צפויות לי 4 הופעות, כולן בסופהשבוע (או יותר נכון בחציו השני של השבוע) כך שאין יותר תירוצים – לאחת מהן לפחות תצטרכו להגיע!!

והמבחר כדלקמן:

ברביעי 20.01.10, הופעת להקה מלאה (הכי כיף!!) באברם י-ם

הלהקה החדשה מקבלת צורה לאט לאט ומסתבר שהצורה הזו היא צורה של כוכב ים ולכן החלטתי לקרוא לנו בשם (לפחות לעת עתה) והוא:

שירה ז' כרמל וכוכבי הי-ם

*הידד*

הכוכבים שלי, כידוע, הם (לפי ותק): אריאל גיבנט, אוהד זריהן, עדי אביגיל כהן ומרקו (חכה לי) מילבסקי

נשמח מאד לראותכם, נסו להגיע בסמוך לשעת "פתיחת הדלתות" – 21:30 כדי שנוכל להתחיל מוקדם.

מחיר הכניסה יעמוד כמדומני על 25 או 30 שקלים.

רשמים מהדרך - שירה ז' כרמל וכוכבי הי-ם

**
לאחר מכן, בתום ההופעה, עדיין ביום רביעי (או בעצם באישון לילה של יום חמישי לפנות בוקר) נרוץ אריאל ואני (ואולי גם מארקי) אל הטוביה,
שם ננגן סט קצר ואקוסטי בבמה האקוסטית של האינדינגב במסגרת פסטיבל דיפרוסט! (הנה דף האירוע  בפייסבוק) למי שלא שמע – מדובר בפסטיבל מדליק שיתרחש בי-ם בשלישי רביעי.
אני מצרפת תכניה, ושלא תעזו לפספס את ההופעה שלי באברם בגלל זה!! מי שרוצה שילך ביום שלישי :)

DEfrost fest!

אנחנו נעלה שם בערך ב01:30 בלילה (בין רביעי לחמישי כן?) בטוביה (רח' שושן 6 בסמוך ל"קצה")
הכניסה לפסטיבל כולו עולה 50 ש"ח ואפשר לקנות כרטיסים דרך אגודת הסטודנטים או במקומות המשתתפים למשל הטוביה והקצה (שניהם ברחוב שושן)
ולתל אביבים הנועזים – גם בקסבה בפלורנטין (לא יודעת מה זה אומר אבל אולי יש שם רוק אינ דה קסבה)

**

ביום חמישי 21.01.10 אריאל ואני יורדים לת"א ומצטרף אלינו חן סוקולובסקי המלך, יחד נבצע שיר (או שניים) במסגרת "שירים משומשים" ערב תרגומים לטום ווייטס!!
מי שעוקב בבלוג כאן, יודע שעבדתי על פרויקט סודי.
והנה הסוד נחשף – גיאחה, מעונג שבת, ארגן דיסק של תרגום שירי טום ווייטס (היוצר האהוב עליי) לעברית, ולשמחתי השתתפתי בו.
הוצאת הדיסק מתעכבת בגלל ענייני זכויות יוצרים, אבל עכשיו עולה הערב, ובו ליינאפ מהמשובחים שנראו על בימות הארץ!! הנה הפוסטר היפהפה:

TOM WAITS IN HEBREW

אנחנו כאמור בחמישי – בואו בהמוניכם!! (אפשר גם להזמין כרטיסים מראש) לפרטים נוספים לחצו על הפוסטר ותגיעו לעמוד ב"עונג".

מחיר ערב אחד (רק חמישי לדוגמא, אהמ..) 50 שקלים, כרטיס לחמישישי – 80 שקלים

**

יום שישי / שבת – מנוחה והתאוששות (אם כי כנראה שאתפתה ללכת לערב השני של טום)
:)

**

מוצ"ש – 23.01.10 בשעה 21:30 ערב הזמרים היוצרים "שירה מארחת" ב"קצה" י-ם,
והפעם – ערב בנים:
יהודה לדג'לי, אבישי אפרת, ליאונל וצבי י' טל
יתארחו בפורמט הקבוע – כל אחד כמה שירים.
מומלץ בחום למתעניינים במוזיקה מקורית, ולא רק..(לפעמים מתגנב גם קאבר, לא עלינו).
שירה מארחת - ערב בנים
ואגב קאברים – שוב סירבתי למפיקי כוכב נולד. מה אתם חושבים? טעות טקטית או צעד מחאה נועז?

זהו חברים, כרגיל, משוב יתקבל בחום, תעשו חיים, ודיר באלאק אם אני לא רואה אתכם באחת מההופעות.

»

כתיבת תגובה

