הלו?! פה זה רדיו?!

רגיל

בחודש האחרון ביליתי זמן איכות ברדיו הר הצופים – הגרסא הירושלמית לקול הקמפוס. וכמו כל גרסא ירושלמית למשהו – זה קטן, לפעמים מעט דהוי, אבל איכותי ומלא באנשים טובים.

בפעמיים הללו, התארחתי בתכנית מעולה ששמה "טחונים במערכת" שמביאה שני חלקים חשובים בחיי – מוזיקה מעולה ושעשוע.

היה ממש כיף!

התכנית הראשונה הוקדשה לפסטיבל דיפרוסט, ומעבר לפטפוטים לאורך התכנית שרתי בה גם את
here for you הידוע בכינוי girly song (בדקה ה-22:45 אם אתם להוטים לדעת)
וגם את הנחיתה (דקה 38:35).
הורידו והקשיבו לתוכנית באתר הפודקאסט הישראלי כאן

בתכנית השנייה שנקראה "המצעד המיותר" הושמעו המון שירים טובים ולא מיותרים, ובסופו של המצעד (שזכיתי בו כמובן מעצם היותי באולפן) שרתי (ללא מיקרופון שירה מסתבר! אבוי) את letting in song (זה ממש ממש בסוף, וכאמור בלי שישמעו את השירה יותר מדי לצערי). אפשר להוריד את התכנית כאן

גשו לאתר התכנית כאן אם תרצו לקרוא את רשימת השירים (הידועה בכינויה פלייליסט) המעולה שהייתה בתכנית. (תכניות מספר 6 ו-3)

אני מקווה שזה יקרה שוב, אעדכן לכש..

נ.ב. כבר הצבעתם לי באתר ההוא? המחשב כבר לא יהיה שלי, אבל אולי אייפוד?!

»

  1. הצבעתי בעבורך באתר ההוא. אם את זוכה, אני מבקש את אייפוד ל-5 דקות, פעם בשבוע. תודה.
    אני אוהב את הפורמט של הבוג הזה.

כתיבת תגובה

