לי זה לא יקרה

רגיל

תמיד חשבתי שהמפורסמים שבוכים "דבריי הוצאו מהקשרם" מתאוננים לשווא. 'כמה כבר אפשר להוציא דברים מהקשרם?' חשבתי. 'בפעם הבאה, שמור על הפה שלך מר מפורסם, והכל יהיה בסדר'.. ובכן, מסתבר שהעניין חמור בדיוק כפי שהמתבכיינים בוכים.

בשישי התפרסם הראיון העיתונאי הראשון שלי בעכבר העיר. החוויה הייתה נעימה, וגם ההוצאה מההקשר לא חמורה במיוחד, אבל עדיין משעשע אותי לגלות על עצמי דברים שלא ידעתי (כמו למשל שאני נוסעת בקיץ לווינה ושיש לי חבר). מה שלא משעשע במיוחד הוא לראות את המשפטים והמילים שלי הופכים לחומר גלם למשפטים אחרים, שלא אני אמרתי, ומושמים תחת מרכאות, כאילו הוכתבו זה עתה ממש מפי. למזלי הרב הנזק אינו גדול, הכתבה הייתה מחמיאה למדי, וגם התמונה של צלמת המתוקה דין יצאה יפה.. כנראה שבשביל לומר מה אני חושבת יש לי בלוג :)

עוד דבר מעניין הוא הבחירה בכותרת. כנראה שרק כך, כשהחולשות שלי מתנוססות באותיות קידוש לבנה מתחת לשמי ופניי, אני יכולה לדעת ש"עשיתי את זה", הנה – אני מפורסמת.

שירה ז' כרמל בעיתון(לקריאה בגודל מלא לחצו כאן)

»

    • האמת שסך הכל מר כהן עשה את עבודתו נאמנה ולפי מה שהבנתי מי שבוחר את הכותרות הוא דווקא העורך :)

  1. האמת היא שכתבה בעיתון לא שונה מכל טלפון שבור. גם רכילות שמגיעה אלי מצד ג' בדרך לוקה בחסר בצורה היסטרית, ומשובצת בכל מיני פיקציות למיניהן. אצל עיתונאים יש שני הבדלים: א. אנו מצפים מהם ליותר (וחבל.. ). ב. יש להם – או לעורך שלהם – מניע לנסח דברים בצורה מסוימת.

    ואחרי זה מתפלאים למה פוליטיקאים לא אומרים אף פעם שום דבר בראיון. בישראל, ראיון טוב (למרואין) זה ראיון בלי תוכן :]

    נ.ב – מתי את מגיע לוינה? תעברי בדר"כ בברלין? :p

  2. כאמור – דבריי הוצאו מהקשרם – כרגע אין לי תוכניות לנסוע לווינה בקיץ. הלוואי! :) כן חשבתי לנסוע ללונדון לקצת, והאמת שבימינו הטיסות הפנים אירופאיות אכן זולות כהוגן, כל שאולי זו נבואה ולא שקר
    :)

    בכל מקרה, אעדכן. אתה לא בא ארצה הקיץ?

כתיבת תגובה

