שינויים בהרגלי הפריחה

רגיל

למען השם, אני קןראת את עצמי לסדר!! כבר המון זמן לא כתבתי, וגם מה שכתבתי היה קצת מחוץ לעניינים . כמובן שאני יכולה להאשים את האקדמיה, ששינתה את חיי לחלוטין (אני מקווה שמתישהו אתפנה לכתוב על זה משהו) אבל אם להודות באמת, זה היה מכיוון שיש פוסט שאני דוחה כבר חצי שנה מלכתבו – הפוסט שמכריז על מותו בטרם לידתו של האלבום שלי, אותו אלבום שלשמו נוצר הבלוג הזה מלכתחילה. מכיוון שאני עוד מתעתדת לכתוב את אותה רשומה גורלית, נכריז רק על המוות מבלי להיגרר לסיבותיו. כרגע רק נספיד – לא יהיה את הדיסק הזה וזהו. יהי זכרו ברוך : (

החדשות הטובות הן שיהיה דיסק – פשוט לא ברור עדיין איך ומתי. בעצם, אפשר להמשיך עם דימוי הלידה ולתאר את מה שקרה בחודשים האחרונים כקורס הכנה ללידה. בשקט בשקט (כלומר ללא הופעות, בעיקר בגלל שאריאל שבר את הרגל) המשכנו להקתי האהובה ואני (כידוע – מרקו מילבסקי, מיכאל גלוקסמן ואריאל גיבנט) לעשות חזרות, בהתמדה, כראוי ולאורך זמן – ממש כמו עקרונות היוגה שדיברתי עליהם פעם.

מה שנוצר כתוצאה מכך הוא – הרכב! אדיר! מגובש! והשירים אמנם קיבלו נופך אחר משהיה להם פעם, אבל הם גדלו והשמינו וקיבלו צורה.. כל זאת תודות לפרויקט הנפלא של הצוללת שכבר דובר בו כאן בעבר (נראה לי). החזרות, שהתנהלו מעל לחצי שנה בהדרכתו האמונה של אצ'ה בר, עמודות להסתיים בקרוב, ולסיום, אחרי סדנת אמן עם תמיר מוסקט וטיול שנתי לגלגל"צ (!!), אנחנו נכנסים ליום הקלטות בחינם באולפני הצוללת. איזה כיף!! אנחנו הולכים להקליט ב'לייב' שזה בדיוק ההפך ממה שתיארתי כאן כתהליך ה"העלאות". האם יצא מזה דיסק? לא נראה לי, אבל לפחות יהיו לנו הקלטות הגונות של מה שנעשה בחודשים האחרונים (וסופסוף אוכל לחלוק אותן איתכן חביביי!)

בכל אופן, זה מאד מרגש, ואני מבטיחה לדווח משם וכמובן להעלות את התוצאות.

מי שרוצה להשפיע על ההקלטות הללו מחכמת החיים שלו וטעמו המוזיקלי, יואיל נא להגיע להופעה הקרובה ביום רביעי 22.12.10 – שם נשמיע את העיבודים המדליקים של השירים – אותם עיבודים שיהיו בהקלטה. כך שמשוב יתקבל בברכה – מה שנקרא

speak now or forever hold your peace..

רביעיית שירה ז' כרמל בבלייז

בראשון הבא (26.12.10) יש גם שירה מארחת אחרון ל-2010! והפעם סולני להקות!

מה שמביא אותי לדבר החשוב ביותר הבא: רדיו הר הצופים, ששידר את "שירה מארחת" בשידור חי כמה פעמים (הורידו בחינם את השידור במפ3!) (למשל כאן, כאן וכאן), ואירח אותי כמה וכמה פעמים עומד בסכנת סגירה. עשו עמו, עמי ועמכם חסד וירטואלי קל וחתמו על עצומה להצלתו. תודה!

*

אחרי ההקלטות במהלך חופשת הסמסטר, אני נוסעת לי אי"ה לחופשה מיוחלת באוסטרליה, מקום מושבו של אחי האהוב. כשאחזור בפברואר, צפו למסע הופעות בכל רחבי הארץ.

עד אז, נשיקות חמות..

כתיבת תגובה

