רגעים מרגשים ביערות מנשה (או: רגעים מנשים ביערות מרגשה)

רגיל

היום (שבת) היה יותר טוב מאתמול, זה היה ברור לכולם, והפרצופים הזורחים של החברים מסביבי אישרו את מה שהרגשתי גם אני – דברים בעולם הזה צריכים להיבנות, וההרגשה הנפלאה שיצאתי איתה מהפסטיבל התבשלה על אש קטנה ביום הראשון והייתה מוכנה – טעימה וחמימה – היום.

כמה רגעים מתוקים במיוחד (בסדר כרונולוגי):

* בפלות! אגוזים!

* מיכל לוטן המהממת וחברתי למסע (שגם ההופעה האקוסטית שלה שימחה אותנו מאד) מצחיקה אותי עד דמעות. זה קרה כל הזמן, בעצם.

* בכל זאת כמה דקות של חסד בג'אם הירושלמים.. ככה זה בג'אם – כמו בג'אם (ריבה) יש הרבה מאד ביסים על ריק עד שמגיעים לחת'כת פרי אמיתית

* הכלב של אנר הבסיסט מ"ג'אם הירושלמים" שהשתתפתי בו, מתיישב לידי וחובק אותי כמו כעך, ואנחנו הופכים לגוף חימום אחד של השני..

* קרולינה המלכה האם מתחתנת עם הקהל! שיז גוט סול!

* מישהי שזיהתה אותי מהופעת פתיחת סניף מע"ן בחיפה ניגשת אליי ומשמחת אותי בשמחתה משיריי!

* המדבקות שעשיתי לאתר הבנדקאמפ שלנו מודבקות בכל מקום!

* גירל פאוור רציני עם מלא מופעים מעולים ונשיים – שירלי קונס, טייני פינגרז, מרינה מ"ב ופוטוטקסיס

* אבישי איש היין הנפלא מיקב "הבוסתן" (היין האדום הכי טעים ששתיתי!! חפשו אותו ביישוב אליקים) ירון בן עמי הגאון ואשתו שיר, והשמש שהיא אותה השמש (ולכן לא צריך לעזוב את הארץ. סיפור ארוך..)

* עומר דיין, האיש, הבוס והמגאפון לא שוכח לשאול את הסאונדמן אם הוא אכל כבר.. כמה חמודים פה כולם!

* שלישיית השוטרים הנחמדים בעולם מוציאים אותי מהאוטו (ששימש את מיכל ואותי כאוהל) ב-4 בבוקר בעודי בעיצומו של התקף אסתמה רציני, מפעילים אותי בדרים שונות (הליכות, מתיחות, תרגילים, טפיחות על הגב) כדי שארגיש יותר טוב, ונשארים עם מיכל ואיתי עד 5 וחצי – עת נשימתי חזרה אליי מספיק כדי שאוכל לשאוף מהמשאף המושיע ולתת לגוף המותש שלי מעט שינה..

* כלבים קטנים שנראים כמו כבשים קטנות אחרי יומיים של התפלשות בבוץ

* כמה מתיחות טובות על הבוקר!

* ארוחת בוקר באוהל האמנים, שמש לפרקים, שמחה בלב – תחושת נינוחות שורה על הפסטיבל, כולם התמקמו.

* הופעת המחול המחשמלת על הטרמפולינה שהותירה אותי פעורת פה ומרוגשת מאד

* אולי הבירה הראשונה (או השנייה) ששתיתי אי פעם! וזה היה טעים.

* חברתי המתוקה מרגו נותנת לי גרעין אבוקדו שעליו חרוט "I love you, pass it on" – כמובן שהעברתי.. מעניין אם הגרעין עבר אצל כל אנשים בפסטיבל

* אני מטגנת צ'יפס בפעם הראשונה בחיי! ועוד בכמויות מסחריות. אח"כ גם מלא שניצלים. מממ…

אגב, למה שניצלים בצורת פינגווין זה חמוד ומעודד קנייה? האם אנשים היו מוכנים לאכול שניצל בצורת תרנגולת? :)

* רגע של מנוחה אחרי כל ההתרוצצויות – פשוט להישען אחורה ולהביט למעלה

* הטרמפיסטיות המתוקות בתבל! ופליטי הפסטיבל נפגשים בתחנת הדלק של כביש 6

* הדרך הביתה.. האור הכי יפה שראיתי מזה שנים על שדה חיטה בדרך. קשה להסביר ומאד קשה לתפוס במצלפון.

רגע אחד אני עייפה מדיי מכדי למצמץ ורגע אחר כך מיכל ואני נכנסות לשיחה מרתקת, והופ – הגענו הביתה.

* באמת שזה היה מקבץ של אנשים מתוקים.

להתראות בשנה הבאה!

כתיבת תגובה

